Ana içeriğe atla

Delilikten bahsederken, deli görse aklı çıkar



Yoruldum ama yaşamak gibi.
Coşmak gibi yoruldum.
Değer biçeceğim her şeyi iki kere düşünür oldum.
Herkesi çağırır
İstemediklerimi sonradan iteler oldum.
Durulmaya direnirken mi bu kadar görünür oldum. 
En çok boşverdiğim rahat
Biri bütün kıtalara ayak basacak
Öbürü yanı başında dünyalar olacak.
Sana sonunda hiçbirşey kalmayacak
Gerçekleri konuştukça iletişim
Gerçekten seviştikçe iletişim keyif
İçine aldabildiğin kadar keyif devam
yabancıladığın anda herşey yapay
Sürdürmekle gurur duyduğun her şeyi mecburiyetler
Sürdürmeyi asla amaçlamadığın her şeyi keyifler oluşturuyor
Çentik çentik var oluşun.
O yüzden hazcılığın sonu zor.
Tutamak yok.
Gün gelir, bulanırsın.
Günler olur kalmaz.
Ne kadar defolusun?
En iyice hallerin,
En kötü hallerin,
Ve en rahat halin
Bir fıkra ortamı oluşturur
Gülüyorsan iyi
Gülmeyi sürdürüyorsan çok iyi
Gerçeğini gülüyorsan optimum
Geri kalan her şey bir takım
Sus artık bazen zamanı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

an, anlam ve anlaşmak. ve bir o kadar sik, siklem ve sikleşmek.

Hani bir kıza kötü yola düştüğü için acınır ya.  O ney la?  Kim nereye düşüyor?  Ve düşenin arkasından kim bakıyor?  kim acıyor ve, Hangisi yargılıyor? Uzun kıvırcık mı saçı? Bugün onu bir bulsak ve ağlasak.  Düşmeyip de acıyanın arkasında kim var?  Kim belirliyor senin dünyadaki yerini?  Küçük yaşantım minnacık yaşamlarla bulanıyor.  Bulantılar hep kendime dair,  Bakıyorum da herkes bituhaf yaşıyor.  Para ve ilgi her daim göz boyuyor. şaşırmıyorum. Ve ben de bakıyorum. Denk olmanın bu kadar zor olduğu bu dünyada, Birey olmak bir yalandan ibaret.  Hangi kadın görmüş ki kendisiyle savaşmayan bir erkeği, ve tam tersi ve hangi insan kendi olmuş, herkesin dışına çıkmış,  kim ne yapmış, ve hangi koşul beliriyor bu gerçeği?  bence insanoğlu tümden bıraksın bu işleri.

Şarkımın Sözleri

Yükselsek keşke, yerden bir santim yükselsek yeter. Eksildik. Uzansak şöyle, hiçbir şey de sırtlanmamıştık oysa. Yorulduk.   Bazen uçmak iyidir. Hafifletir. Uçamıyorsan yürümek iyi gelir. Sokaklardaki kokular. O anı yaşama hissi. İklime göre dönüşür. Ağaçlara sormak lazım.   Akmayınca kendini ifade edemiyorsun. Kafanı karıştıran isteksizliğin. Umursayan senin yargıcın. Hissetmedikçe düşünmüyorsun. Üzülen senin çelişkin. Az şey isteyen bir doyumsuzsun sen.   Uyumak iyidir. İyileştirir. Uyuyamıyorsan yürümek iyi gelir. Sokaklardaki inişler. O her şey yolunda hissi. Bir anda değişir. Çıkışlara sormak lazım.        

Dinleniyorum

--> Sol gözüm kördü rüyamda. Bütün baktığımda görüyordum eksikliğini. Sağdan bakınca her zaman olduğundan daha   azını görüyordum. bakmıyormuş gibi yaptım, çok zorlandım.  Hiçbirini düşünmeyip kendini düşürtecek kadar zorladı o da. Kafayı ona takıyodum. Zor geliyordu eksik görmek. Ne gerek vardı? Düşsün o da. Ama oluyordu. Bir tarafı kör konuşup duruyordu durmadan. Sen ben hiçbirisi gibi değil. boşvermeyi bilmiyordu gerektiği kadar, gerektiği yerde. Sınırları iyi bilerek zorlamadan görürdü minnoş. rüyamda kör. bir tarafımın gözü. gözlüksüzlük kimse ezilemez ve kimse ezemezdi sonucunda gerçekliğimizde.