Ana içeriğe atla

Öfke

Küllerimiz de yetmedi sana. Onlarla sabun yapıp kendi içindeki fesatı yıkayacaksın?
Zorlama kendini, biliyorum peşimi bırakmayacak yanlızlığım ama sensizlikden değil.
Adını özgürlük bile koymadığım uçsuz bucaksız nefeslerimde en fazla bir cigara öksürüğü olacaksın. Her zaman öyle oldun. Hayat asalakları sıralamasındaki yüksek merteben güzelliğinle örtülmüştü. Ben de her zavallı insan gibi ona aşık oldum.Allah'ın yarattığı bir güzel yüzsün sadece,üstüne hiç bir bok koyamamış bir aptal.Aptallığın en çokta sana olan öfkemle birleşince anlamlanıyor.Sen de biliyorsun benim AŞKa vurgun olduğumu,sana değil.Kendi yansımama aşık olduğumu,sana değil.O kendine güvensiz ezikliklerin içinde beni hep bir mucize olarak gördüğünü bileceğim.Asla söyleyecek götün olmasada;şaşırmadın değil mi çünkü söylemen gereken herşeyi ben söyledim 5 senedir.Korkmuyorum ki acıdan.Her acı bana yeni bir aşkı getirecektir biliyorum.Ezikliklerimden de korkmadım,insanlığımı kabullendim.
En zoru karşındaki anlasın diye kendini paraladığın dakikalarda onun kendini sırf sen anlatmak istiyorsun diye önemli sanmasıdır.Oysa bilmedigin bir şey var, benim sevgim olmadan sen benim yaşadığım dünyada bir hiçsin.Güzelliğinde para etmiyor artık.Sana ait en önemli şeyde tıpkı erkekliğin gibi önemsiz benim için.O güzellik bir gün bile bana kendimi güzel hissettirmediyse GÜZEL değilmiş demek ki.
İlerlemediğin zaman durmazsın gerilersin. İşte senin geri adım atacak yerin kalmadı.Biz bu yüzden bittik. Hayatın hakkını verdiğim her an canını yakacak. Yaptıgım herşeyi hata olarak görüp, hayat dalgalarıma bunalım diyeceksin;çünkü o kadar büyük yaşadım ki ben bütün bunları ikimize de yetirdim.
Şimdi çekil yolumdan ve seni hayatında bir kez olsun arkasında durabileceğin bir şeyle hatırlamama izin ver. Bırak ayrılık acısını günlük alışkanlıktan değil uçsuz sevgimden çekeyim. Bırak hayatım savrulsun bir yerlere, bırak düzensizlik içinde köksüz biri olayım. Bırak sevgileri dolu dolu yaşayayım. Bırak sensiz ömrüm olsun.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

an, anlam ve anlaşmak. ve bir o kadar sik, siklem ve sikleşmek.

Hani bir kıza kötü yola düştüğü için acınır ya.  O ney la?  Kim nereye düşüyor?  Ve düşenin arkasından kim bakıyor?  kim acıyor ve, Hangisi yargılıyor? Uzun kıvırcık mı saçı? Bugün onu bir bulsak ve ağlasak.  Düşmeyip de acıyanın arkasında kim var?  Kim belirliyor senin dünyadaki yerini?  Küçük yaşantım minnacık yaşamlarla bulanıyor.  Bulantılar hep kendime dair,  Bakıyorum da herkes bituhaf yaşıyor.  Para ve ilgi her daim göz boyuyor. şaşırmıyorum. Ve ben de bakıyorum. Denk olmanın bu kadar zor olduğu bu dünyada, Birey olmak bir yalandan ibaret.  Hangi kadın görmüş ki kendisiyle savaşmayan bir erkeği, ve tam tersi ve hangi insan kendi olmuş, herkesin dışına çıkmış,  kim ne yapmış, ve hangi koşul beliriyor bu gerçeği?  bence insanoğlu tümden bıraksın bu işleri.

Şarkımın Sözleri

Yükselsek keşke, yerden bir santim yükselsek yeter. Eksildik. Uzansak şöyle, hiçbir şey de sırtlanmamıştık oysa. Yorulduk.   Bazen uçmak iyidir. Hafifletir. Uçamıyorsan yürümek iyi gelir. Sokaklardaki kokular. O anı yaşama hissi. İklime göre dönüşür. Ağaçlara sormak lazım.   Akmayınca kendini ifade edemiyorsun. Kafanı karıştıran isteksizliğin. Umursayan senin yargıcın. Hissetmedikçe düşünmüyorsun. Üzülen senin çelişkin. Az şey isteyen bir doyumsuzsun sen.   Uyumak iyidir. İyileştirir. Uyuyamıyorsan yürümek iyi gelir. Sokaklardaki inişler. O her şey yolunda hissi. Bir anda değişir. Çıkışlara sormak lazım.        

Dinleniyorum

--> Sol gözüm kördü rüyamda. Bütün baktığımda görüyordum eksikliğini. Sağdan bakınca her zaman olduğundan daha   azını görüyordum. bakmıyormuş gibi yaptım, çok zorlandım.  Hiçbirini düşünmeyip kendini düşürtecek kadar zorladı o da. Kafayı ona takıyodum. Zor geliyordu eksik görmek. Ne gerek vardı? Düşsün o da. Ama oluyordu. Bir tarafı kör konuşup duruyordu durmadan. Sen ben hiçbirisi gibi değil. boşvermeyi bilmiyordu gerektiği kadar, gerektiği yerde. Sınırları iyi bilerek zorlamadan görürdü minnoş. rüyamda kör. bir tarafımın gözü. gözlüksüzlük kimse ezilemez ve kimse ezemezdi sonucunda gerçekliğimizde.