Ana içeriğe atla

Ürün

Çoğu varoluş sevgi bile değil sadece saygı duyulmanın peşinde. Evet sen çok özel bi insansın. Ama birşeylerin peşinde illaki varoluşun. Yekten. Ardarda yaşıyoruz çünkü. ezber ve taklitlerdeki özgünlüğümüz belirliyor kimliğimizi. Tabi ki farkındalara bütün cümleler. Yoksa 'saçma sapan ne diyon la sen' eşiği. Ötesi hep en büyük sanmaların peşi. Bazen ne güzel bazense ne de pis sanıyoruz. Malesef ki sanma işine girince herşey gibi önce kendini sanmalardan başlıyor ve oradan yürüyor bütün düşünce. Yok olmayı istemeyi hissetmek dışında bütün herşey çıkar. He sevgi çok tatlı. Ne kadar tatlı sevgi sevgi deyip sürekli irdelediğimiz başka hayatlar. Yumuşadığımız yerde sevgi diyelim sorumlululara.

Aşağılayıp aşağılayıp ezdiğimiz hayatlardaki hiçbişey kutsal değilse kendi hayatımızın ne değeri var. Sadece saygınlığının peşindeki benliğinde kırıp yıktığın hangi dünya yalan. Neymiş gerçek? Saflığı çok geçtim çoğunluğunu saygıya veya umursamamaya mı dayandırıyorsun? Afedersin ama aynı çıkarın lacivertisin. Ahh canım seninki evet daha saygı duyulan. Çünkü daha güçlü gözüken bir eziksin. Baştan ezik olmayı kendi içinde eziklemişsin.

Güçsüzlük denilen şey gerçekten yalnız olacağını hissettiğinde duyduğun korkunun seni yönetmesidir bana göre sadece.  Bu asla yüzleşemediğin duygu üzerine benimsediğin şeylerin üzerine sürekli şiir yazarsın. En güzel güzelleyen kazansın. O derece büyüktür gerçek güç. Hiçbirşeyliğini kabul ettiğin yerde laf anlatmayı bırakırsın. Aslında Kelimelerin hepimizi götürdüğü yer ne kadar tezat.

Muhabbet ve saygı sadece egoya ve açıklığa dayanır. Sonrasını napacan? Sen kaygısal gündeme düşmüşsün. Bu uğurda mücadelelerini bireysel zorlamalara indirgemişsin. Diyorum ki ağlama. Sonra derim ki, ağla ama rahat olmadığın yerleri dök rahatla. Yoksa başkasına sarıyor bütün hayatlar.

Tek bir kişi değil bu işin suçlusu tabii ki. Üşengeç benliklerin içinde  yaratıp da zamana yayılamayan bir an var. ezmeden yok etmeden varolanların ortaya koyamadığı büyük bi gerçek var bana göre. Sana göre sandığın bi çok şey biraz dönüp bakarsan hiç irdelemediğin pisliğin senin. Aslında bazen bütün kötülük senin içinde. Çok fazla pislik var nasıl olsa diye, ben de pisliğimi bir gün bir yere gömerim düşüncesiyle.  Dayan o tarafa biraz daha dayan dalga geçmelere. Evet oldu. Ötedeymiş gibi durduğunda bütün kabul ettiklerin yalan oldu.

Belki hiç söyleyemediğin. Söylesen kırıcı bütün en büyük gerçekler. Egosunu ezerek doğru bildiğini söyleyenler tek umut bence dünyada. Sen ne yapacan sığınacan.evet sağın Solun yedekte tuttuğun destekler. Onlar en büyük yatırımın. Çünkü ekonomi aslında hayat. Yaptığın yatırımlar, hesaplar ve denge. Oysaki eğik ama hayattasın malesef kendi kendine.

Ne kadar dürüst yaşarsak o kadar gerçek. İyi yalan yoksa. Ya ne olur, geçmişini unutma. Yaptığın mallıkları, büyük konuşmaları, olmadan olmaları. Hiçbirinden alamadığın bi ders var, unutma. Yalnızlığı hiçbizaman kabul edemezsin. Bunu kabul et.

Yorumlar

  1. sen ben degirmenler
    yasamıstık var oyleyse hala
    bir kara deligin dibi bile olsa
    bir dayının cebi bile olsa
    bir zaman karsımıza cıkacak
    o hep de orada sap gibi duracak.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

an, anlam ve anlaşmak. ve bir o kadar sik, siklem ve sikleşmek.

Hani bir kıza kötü yola düştüğü için acınır ya.  O ney la?  Kim nereye düşüyor?  Ve düşenin arkasından kim bakıyor?  kim acıyor ve, Hangisi yargılıyor? Uzun kıvırcık mı saçı? Bugün onu bir bulsak ve ağlasak.  Düşmeyip de acıyanın arkasında kim var?  Kim belirliyor senin dünyadaki yerini?  Küçük yaşantım minnacık yaşamlarla bulanıyor.  Bulantılar hep kendime dair,  Bakıyorum da herkes bituhaf yaşıyor.  Para ve ilgi her daim göz boyuyor. şaşırmıyorum. Ve ben de bakıyorum. Denk olmanın bu kadar zor olduğu bu dünyada, Birey olmak bir yalandan ibaret.  Hangi kadın görmüş ki kendisiyle savaşmayan bir erkeği, ve tam tersi ve hangi insan kendi olmuş, herkesin dışına çıkmış,  kim ne yapmış, ve hangi koşul beliriyor bu gerçeği?  bence insanoğlu tümden bıraksın bu işleri.

Şarkımın Sözleri

Yükselsek keşke, yerden bir santim yükselsek yeter. Eksildik. Uzansak şöyle, hiçbir şey de sırtlanmamıştık oysa. Yorulduk.   Bazen uçmak iyidir. Hafifletir. Uçamıyorsan yürümek iyi gelir. Sokaklardaki kokular. O anı yaşama hissi. İklime göre dönüşür. Ağaçlara sormak lazım.   Akmayınca kendini ifade edemiyorsun. Kafanı karıştıran isteksizliğin. Umursayan senin yargıcın. Hissetmedikçe düşünmüyorsun. Üzülen senin çelişkin. Az şey isteyen bir doyumsuzsun sen.   Uyumak iyidir. İyileştirir. Uyuyamıyorsan yürümek iyi gelir. Sokaklardaki inişler. O her şey yolunda hissi. Bir anda değişir. Çıkışlara sormak lazım.        

Dinleniyorum

--> Sol gözüm kördü rüyamda. Bütün baktığımda görüyordum eksikliğini. Sağdan bakınca her zaman olduğundan daha   azını görüyordum. bakmıyormuş gibi yaptım, çok zorlandım.  Hiçbirini düşünmeyip kendini düşürtecek kadar zorladı o da. Kafayı ona takıyodum. Zor geliyordu eksik görmek. Ne gerek vardı? Düşsün o da. Ama oluyordu. Bir tarafı kör konuşup duruyordu durmadan. Sen ben hiçbirisi gibi değil. boşvermeyi bilmiyordu gerektiği kadar, gerektiği yerde. Sınırları iyi bilerek zorlamadan görürdü minnoş. rüyamda kör. bir tarafımın gözü. gözlüksüzlük kimse ezilemez ve kimse ezemezdi sonucunda gerçekliğimizde.