Ana içeriğe atla

Romantik mi, gerçekçi mi, yoksa tam bir serseri miyim



Vahşi bir aşk bu. Duygularım ateşlere uyandı. Bilmezsin ki, gerçek çok anlık bir şeydir. O kadar gerçek gelir ki bir an, teslim olursun. O kadar senin olur ki o an, aşka düşersin. Sen bilmezsin.  Kimse bilmiyor esasında. Benim bildiğim iki şey var. Her şey geçer. Ve her şeyin geçtiğini unutup yaşamaya kendini bırakmazsan ruhunu unutursun.

Geçmesini istemediğim şeyler için mücadele etme isteğim, egomla büyük çatışmalar yaşar. Çünkü akmalıdır her şey. Nedense de hep, akmaya önem verip, yüksekten pozisyon alarak okyanuslara özenirim. Neyseki tatlı çelişkilerin insanıyım. Beslemeyi değil, dibine kadar yaşamayı bilirim. Öğreneceğim çok şey var ama henüz değil gibi hep. Olduğu gibi akacak herşey.

O gözleri görmeyecektim. Anlam yüklediğim her şeyi, herkesi o gözlerde hatırladım. Ben bir bütün gece boyunca, o gözleri görmeme engel olan her şeyi kendime taktım. O gözlere baktım.. Baktım baktım yandım. Baktım baktım hatırladım. Baktım baktım güldüm. 

O dudakları öpmeyecektim. Hevesimi, isteğimi, ruhumu o dudaklarda hatırladım. Ben sonraki günler boyunca, o dudakları öpmeye doyamadım. O dudakları öptüm. Öptüm öptüm yandım. Öptüm öptüm fark ettim. Öptüm öptüm güldüm.

Dedim ya benim bildiğim iki şey var. Her şey geçer. Ve her şeyin geçtiğini unutup yaşamaya kendini bırakmazsan ruhunu unutursun.

Gülmeyi, ağlamayı, sadece bırakmayı, rahat olmayı hatırladım. Düşünmelerim fark etti. İçim güldü. İçim ağladı. Teşekkür ederim. 

Korkma. Ben korkmuyorum çünkü,

Bir çentik daha atmayacağım.

Çünkü,

Ruhumu özgür hissetmediğim hiçbirşeyin içinde uzun süre kalmayacağım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

an, anlam ve anlaşmak. ve bir o kadar sik, siklem ve sikleşmek.

Hani bir kıza kötü yola düştüğü için acınır ya.  O ney la?  Kim nereye düşüyor?  Ve düşenin arkasından kim bakıyor?  kim acıyor ve, Hangisi yargılıyor? Uzun kıvırcık mı saçı? Bugün onu bir bulsak ve ağlasak.  Düşmeyip de acıyanın arkasında kim var?  Kim belirliyor senin dünyadaki yerini?  Küçük yaşantım minnacık yaşamlarla bulanıyor.  Bulantılar hep kendime dair,  Bakıyorum da herkes bituhaf yaşıyor.  Para ve ilgi her daim göz boyuyor. şaşırmıyorum. Ve ben de bakıyorum. Denk olmanın bu kadar zor olduğu bu dünyada, Birey olmak bir yalandan ibaret.  Hangi kadın görmüş ki kendisiyle savaşmayan bir erkeği, ve tam tersi ve hangi insan kendi olmuş, herkesin dışına çıkmış,  kim ne yapmış, ve hangi koşul beliriyor bu gerçeği?  bence insanoğlu tümden bıraksın bu işleri.

Şarkımın Sözleri

Yükselsek keşke, yerden bir santim yükselsek yeter. Eksildik. Uzansak şöyle, hiçbir şey de sırtlanmamıştık oysa. Yorulduk.   Bazen uçmak iyidir. Hafifletir. Uçamıyorsan yürümek iyi gelir. Sokaklardaki kokular. O anı yaşama hissi. İklime göre dönüşür. Ağaçlara sormak lazım.   Akmayınca kendini ifade edemiyorsun. Kafanı karıştıran isteksizliğin. Umursayan senin yargıcın. Hissetmedikçe düşünmüyorsun. Üzülen senin çelişkin. Az şey isteyen bir doyumsuzsun sen.   Uyumak iyidir. İyileştirir. Uyuyamıyorsan yürümek iyi gelir. Sokaklardaki inişler. O her şey yolunda hissi. Bir anda değişir. Çıkışlara sormak lazım.        

Dinleniyorum

--> Sol gözüm kördü rüyamda. Bütün baktığımda görüyordum eksikliğini. Sağdan bakınca her zaman olduğundan daha   azını görüyordum. bakmıyormuş gibi yaptım, çok zorlandım.  Hiçbirini düşünmeyip kendini düşürtecek kadar zorladı o da. Kafayı ona takıyodum. Zor geliyordu eksik görmek. Ne gerek vardı? Düşsün o da. Ama oluyordu. Bir tarafı kör konuşup duruyordu durmadan. Sen ben hiçbirisi gibi değil. boşvermeyi bilmiyordu gerektiği kadar, gerektiği yerde. Sınırları iyi bilerek zorlamadan görürdü minnoş. rüyamda kör. bir tarafımın gözü. gözlüksüzlük kimse ezilemez ve kimse ezemezdi sonucunda gerçekliğimizde.